Friday, March 11, 2011

Apakah???

Shalom to all~ 

(shalom-apakah itu??? Google lohhhh

  Lama dah x mengupdate...jadi ada masa free nih boleh aa update sat blog aku yang x seberape nih. 


    Bertemankan lagu Yuna- Dan Sebenarnya pada malam yang hujan2 lebat gini..buat aku ada mood lak nk update blog. Internet pun laju. kih3. Banyak betul alasan ea~~~~ 
*padahal ekologi x habis study ag. ish3* 

ohh hari ni mouse mahal aku- Logitech- kene serang semut!! ToT)

Sampai jahanam lak tuuu....xleh pakai dahhh...aku yang kepanikan terus buka+ketuk2 then campak dalam tong sampah.... 0.o

Nak sembur gune serai wangi (chem utk bunoh serangge) pun mcm bagi punoh lagik ada le...huk3...

So, disebabkan poket pun tengah kering, n pc fair pun ade, maka aku pun dengan penuh harapan mintak tolong roommate aku p belikan satu mouse- murah punye-----xpelah!! janji leh pwn chracter dalam game sudaa~~~


And below is the (highly speculated) replacement mouse for my Studio 14 laptop~
*temporary, perhaps?? XD*

<<------Sony tuuu jangan maen2 haaa...kih3~~~

No comments:

Post a Comment